Kuidas saan loomulikul teel rinnapiima hulka suurendada?

Kahtlete, kas suudate toota ikka piisavalt piima oma beebile? Eriti siis kui tunnete ennast ülekoormatult ja väsinuna ning laps ei lõpeta nutmist. See aga põhjustab ahelreaktsiooni. Olete niigi stressis ja väsinud ning hakkate lisaks veel muretsema, et kas teie lapsel on ikka kõik, mis vaja. See võimendab ärevust ja stressi, mis omakorda mõjutab piima tootmist. Me mõistame, et esimesed paar kuud oma lapsega on kõige hinnalisemad. Me soovime, et saaksite kogeda seda võimalikult mugavalt ja meeldivalt.

Millal on piimavarusid liiga vähe?

Kui beebi kaal tõuseb hästi vaid rinnapiima juues, siis on teie piimavarudega kõik korras. Kui aga laps on väga unine ning vajab, et ärataksite teda, ei võta kaalus normaalselt juurde ning ei kaka korrapäraselt, siis peaksite uurima, kas teie laps saab ikka piisavalt piima.

Stress võib olla üks faktoritest, mis mõjutab piima tootmist. Vastsündinu emana on teil nii mõndagi, mille peale mõelda. Olge kannatlik nii enda kui ka beebiga. Teie enesekindlus rinnaga toitmise suhtes kasvab ajaga ning te mõlemad muutute õnnelikumaks. Üldiselt on emad palju rahulikumad ja lõõgastunumad oma teise lapsega. Samuti võib kurnatus mõjutada piimavarusid.

Kuidas suurendada rinnapiima hulka?

Väga oluline piima hulga juures on see, mida te imetamise ajal sööte. Piima hulka mõjutab suuresti see, mida te peale sünnitust ja imetamise ajal sööte. Samuti mõjutab see ka teie lapse heaolu. Üks parimaid viise piimavarusid suurendada on jätkata rinnaga toitmist. See stimuleerib närve ja aitab rinnas rohkem piima toota. Samal ajal kui teie laps piima joob saab teie keha signaale, et piima tuleb juurde toota.

Piimavarude suurendamise võtmeks on tihe piima väljutamine rinnast, et vähem piima jääks toitmiste vahel rinda. Me soovitame:

  • Imetada sageli ja tõhusalt, iga kahe tunni järel
  • Asetage imik õigesti, et teil mõlemal oleks mugav
  • Võtta beebi imetamiseks piisavalt aega ja ruumi
  • Võimalusel teha paar päeva mitte midagi muud kui ainult hoolitseda enda ja lapse eest
  • Meil kõigil on oma lemmik pool, millega imetada, kuid sellegi poolest peaks pooli iga kord vahetama.
  • Mõelda võiks ka sellele, et lisada oma menüüsse toite, mis suurendavad piima hulka. Proovige süüa nii tervislikult kui võimalik ning valida toidud, mida on lihtne valmistada, et aega säästa.
  • Kaotate rinnaga toites palju kaloreid. Pidage meeles, et toituksite regulaarselt ja piisavalt. Toitke ennast, et saaksite ka enda last toita.

Murdke see nõiaring

Värsked emad kogevad tihti probleeme rinnaga toitmisel. Te ei ole ainuke. Imetamine ei tohiks olla valus ning see sõltub lapse asetumisest rinnale. Konsulteerige imetamise nõustajaga, kas teie lapse haare on õige. Imetamine on hormonaalne. Kui tunnete stressi või ärevust, siis hakkab teie keha tootma adrenaliini, mis vähendab prolaktiin hormooni ning piima tootmine teie rinnas võib aeglustuda.

Kui toidate rinnaga, siis veenduge, et jooksite piisavalt vedelikku. Kui keha on veega korralikult varustatud, siis aitab see ka piima toota. Jooge vett, taimeteed ja apteegitilli teed . Heaks reegliks on juua vett siis, kui istute lapse imetamiseks maha. Ärge oodake kuni tunnete janu, sest see on keha viimaseks märgiks andmaks teda, et kehas ei ole piisavalt vedelikku.

Ärge kartke teistelt emadel nõu küsida. Selleks võib olla teie enda ema või õde, kolme lapse ema, hea sõbranna jne. Nad aitaks teid kui värskeid vanemaid meeleldi, et parandada teie imetamise oskusi. Võite lugeda lähemalt ka ekspertide arvamusi rinnaga toitmisest , et teha elu enda ja lapse jaoks lihtsamaks.